Aquest dissabte, 21 de desembre, a les 19 h a Ràdio Castellterçol, l’equip del Calaix del Passat estrena un programa especial d’Història amb Cinc Sentits. En aquest capítol, dedicat a l’Austràlia del Contacte (segles XVII-XVIII), explorarem diferents aspectes de la cultura aborigen i el primer contacte amb els europeus a través dels cinc sentits.
Parlarem de temes com el bush food, els boomerang, les songlines o línies cantades, Uluru i la simbologia de l’eucaliptus com a símbol d’amistat entre Austràlia i els Emirats Àrabs. A més, un cop acabat el programa, recuperarem seccions dedicades a Austràlia i Oceania d’episodis anteriors i posarem música aborigen australiana per acompanyar el viatge.
En cas de no poder escoltar el programa en directe, el mateix dissabte estarà disponible a les plataformes de podcast del Calaix del Passat: Ivoox, Spotify i el servei A la Carta de Ràdio Castellterçol. No us perdeu aquesta immersió en la història d’Austràlia a través dels cinc sentits!



