Aquest dissabte 7 de desembre, El Calaix del Passat us proposa un viatge pel món de les joguines, des de les seves arrels fins a la influència que tenen avui en dia.
A La Màquina del Temps, descobrirem com jugaven els romans i el paper de les apostes a la seva societat. Al Calaix de Sastre, explorarem l’origen de joguines clàssiques com els trencaclosques, les nines o els Playmobil. A La Troballa Excepcional, veurem joguines antigues trobades en excavacions a Catalunya i resguardades en museus catalans, com la nina d’ivori de Tàrraco i el cavall de Tàrrega. A L’Espai Audiovisual, analitzarem com els quadres han capturat els jocs tradicionals, i a El Pretèrit Imperfet, veurem com els estereotips de gènere a les joguines venen de temps antics.
Segueix-nos en directe a Ràdio Castellterçol (107.0 FM) o per internet. Si ens escoltes a través de pòdcast, ens trobaràs a Ivoox, Spotify o A la Carta Ràdio Castellterçol a partir de diumenge. No et perdis el programa!



