Jane Kenyon (1947- 1995) va ser una poeta i traductora nord-americana. La seva poesia ocupa un lloc important en el paisatge cultural dels EEUU, encara que possiblement no ha transcendit, tal com mereix, més enllà del seu país d’origen. Va morir jove, motiu pel qual la seva obra no és molt extensa.
A l’episodi de dimecres, a càrrec d’en Josep Piella i de la Pilar Gili, podreu escoltar fragments de la biografia i de la poesia sòbria i senzilla de Jane Kenyon.
Seguidament, a la secció “El nom de cada cosa”, la Dolors Girbau ens anima a revisar el català que parlem i a no deixar perdre les dites i refranys que té la nostra llengua. Dimecres ens parlarà sobre les onomatopeies.
Tanquem l’episodi amb l’agenda de l’Espai de Lectura de Castellterçol. Us direm quines activitats de promoció de la lectura ens ha preparat l’Imma Soler pel mes d’abril.



